rebodenfinaste

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Emilia Krantz - 13 april 2012 20:59

Först så värmde vi upp dom och han tuggade fin fint på bettet, eller ibland i alla fall. Sedan släppte vi stigbyglarna och han märkte det knappt. Ingen förändring där. Det var bara mina ben som värkte. Han hoppade fin fint och bytte galopp ibland ;) Men han har inte fott in rätt teknik än. Han har lite att jobba med. Sedan körde vi en bana där man skulle hoppa som i en åtta. Han hoppade fint trills det att blev helt slut och orkade inte mer. Vi hoppade långsidan och ett 90 hinder sedan fick det räcka. Han kommer sova gott i natt igen ;) 


Kolla, han var rosa! :D 

 

Gnägg från Rebo! 

Av Emilia Krantz - 13 april 2012 12:43

Hej, nu har Rebo vaknat och står i sin hage och njuter av det goa gräset. Regntålig är han så han står nog och svalkar älsen nu. Han har säääkert rullat sig och jag kommer säkert få borsta honom minst en timme för att få bort leran. Men sådan är min busponni. <3


Idag kommer han in kl.1 igen och han ska få vila lite. Ungefär kl.6 ska jag skritta framm honom för hoppträningen börjar kl. halv sju? Tror jag.. hehe ^^ Det är troligtvis bara jag som ska rida honom idag och jag hoppas att Ina har tänkt ut bra smidighets övningar för oss. Han behöver bli smidigare och snabbare i reflexerna ;)


     

Glada gnäggningar fråb Rebo! :D 

Presentation


Hej, jag är en tjej på 13år som nyss blev fodervärd på värdens sötaste och galnaste ponny. Denna bloggen är bra till honom.

Detta är en blogg om Rebo. Det är min andrahans-blogg. kolla gärna in min "riktiga" blogg: http://juneochrebo.bloggplatsen.se/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards